czwartek, 18 maja 2017

Ach, co to był za ślub!

Ślubny projekt - kartka wykonana z papierów pochodzących z najnowszej kolekcji Magicznej Kartki. 
Szczególnie spodobała mi się kolorystyka tej kolekcji i arkusz z napisami. Przyznam jednak, że styl tej kolekcji może zbyt natarczywie inspirowany był kolekcją innej znanej firmy i to mi się mniej podoba. 


Wyszło rustykalnie, jak to u mnie - sporo wzorów z deskami! Deski i koronki, mięta i łososiowy - fajne duety.
Papiery pochwalę również za to, że w odróżnieniu od innych kolekcji MK są MATOWE!


Kartkę zgłaszam na wyzwanie #3 Zabawa z sercem



Niezbędny element wyposażenia - kieszonka na pieniądze:








6 komentarzy:

  1. cudne serduszka!
    zadziwiwło mnie , że taką ich ilość pomieściłaś! :D

    A pięknie wykończone wnętrze to wisienka na torcie :)

    Dziękujemy za udział w zabawie!
    DT " Three Wishes"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Staram się, by moje prace pięknie się prezentowały z każdej strony.

      Usuń
  2. Jak fajnie ją skomponowałaś :) Piękne pudrowe kolory i ta sprytna kieszonka. Cudnie, po prostu - cudnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę i za baaaardzo pochlebny komentarz!

      Usuń
  3. Fantastyczna pamiątka dla uczczenia tego niezwykłego dnia :-) Dziękuję za udział w majowej zabawie na blogu Three Wishes :-) DT Danfi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę i komentarz.

      Usuń