niedziela, 7 lutego 2016

Działo się, działo!

Działo się, oj działo na 11 Dolnośląskich Warsztatach Craftowych!
Ja również tam byłam: poznałam w realu mnóstwo pozytywnych ludzi wcześniej znanych mi z sieci, uczestniczyłam w warsztatach, scrapowałam z wielką przyjemnością w milym gronie i opróżniłam swój portfel do cna - wszak wiecie "wszystko się przyda!".

Miałam wielką przyjemność uczestniczyć w warsztacie prowadzonym przez
Olgę Heldwein - "Kocham grunge - czyli mediowanie na blejtramie" .

Pod czujnym okiem Olgi taki oto blejtram zmajstrowałam:





Ktoś znienacka nawet mi fotkę ustrzelił (zdjęcie ściągnięte z bloga organizatorów zlotu);


8 komentarzy:

  1. Praca piekna kolorystycznie :-)))I tyle sie na niej dzieje :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Kolor nie do końca był przemyślaną decyzją, ale w sumie się obronił.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu! Cały czas się uczę, jak by tu zmajstrować coś ciekawego.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziekuję! Rezultat był dla mnie zaskoczeniem, bo planowałam trochę inny skutek.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dobrusia! Miło z Twojej strony, ale to tylko praca robiona pod dyktando.

      Usuń