niedziela, 22 listopada 2015

Magia kina - LO-s z Madsem

Nadarzyła się miła okazja do zmajstrowania kolejnego layoutu z Madsem Mikkelsenem w roli głównej (to już 14-ty layout z tej serii).
Duński aktor obchodzi właśnie dzisiaj swoje 50-te urodziny.
Best wishes Mads!



Zgłaszam moją pracę na wyzwanie
# 36 Believe in magic w 13arts
z tablicą:


Praca na wyzwanie ma mieć podłoże mediowe. Ja użyłam: gesso białe, tusz czarny splash, mgiełkę perłową turkusową, farbę metallic multipurpose  paint - niebieską i złotą - to produkty 13arts. Ponadto użyłam: perełek w płynie, crackle accents i  mikrokulek w dwóch kolorach  oraz czarnego tuszu.


Znam i podziwiam kreacje tego aktora i szczerze wyznam, że "Hannibal" to nie jest mój ulubiony serial. Jeżeli chcecie szerzej poznać warsztat aktorski Madsa zachęcam do obejrzenia takich filmów, jak: "Jabłka Adama", "Wejście", "Zieloni rzeźnicy", "Kochanek królowej", "Michael Kohlhaas", "Valhalla - Mroczny Wojownik", 'The Salvation".


Jeden z najnowszych filmów z jego udziałem, duńska produkcja  "Mężczyźni i kurczaki" to komedia w doborowej obsadzie. Ten film jeszcze nie jest dostępny w polskiej wersji, bo też jest to kino niszowe. W tym filmie Mads gra jedną z głównych ról i uważam, że dał się poznać od innej strony - jako aktor komediowy. Warto ten film obejrzeć choćby ze względu na genialną charakteryzację aktorów. 


Mads jest zawodowym tancerzem i choć od lat nie pracuje w swoim wyuczonym zawodzie ja czekam na film, w którym będę mogła podziwiać jego taneczne umiejętności.


W wielu udzielonych wywiadach Mads podkreślał, że to co go najbardziej kręci w filmie to... udawanie i kreowanie rzeczywistości zgodnie z własna wizją.
I to jest właśnie magia kina!


Wszystkie cudne tekturki na tym LO-sie pochodzą z Essy - floresy

2 komentarze:

  1. Very cool page!
    Thank you for joining 13arts challenge!

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you for the nice comment!

    OdpowiedzUsuń