niedziela, 28 czerwca 2015

Wygrałam candy i pochwalę się...i blog-hop

Niedawno spotkała mnie bardzo miła niespodzianka w postaci wygranej w fejsbukowym candy Altair Art


Otrzymałam w  prezencie nową kolekcję  Altair Art autorstwa Srebrnolistki.

Kolekcja nosi nazwę  Made of Stars
i wygląda tak (zdjęcie zapożyczone ze sklepu):


W tej kolekcji absolutnie zauroczył mnie arkusz  o nazwie



Każda strona arkusza kolekcji ma swoją nazwę. Pulsar - to obraz gwieździstego nieba nocą. To zdecydowanie mój faworyt, ponieważ trudno doszukać się u innych producentów takiej kolorystyki.

Cała kolekcja jest utrzymana w tonacji : błękitno-różowo-fioletowej z akcentem granatu.

Bardzo delikatne wzory: kwiaty, motyle, koronki, kropki
W komplecie znajdują się również paski z elementami do wycinania.
Kolekcja jest przyjemna dla oka, arkusze wzajemnie się uzupełniają. Oceniam całość bardzo pozytywnie.

Zaraz też pocięłam papierki i zrobiłam kartkę z papierów tej kolekcji według wytycznych  BLOG - HOP


Wytycznych było bardzo dużo i ciężko było to wszystko pomieścić na jednej kartce:

- owad lub ptak;
- minimum 3 warstwy;
- koronka;
minimum 2 media;
- kwiaty;
- tkanina/gaza/tiul;
- wstążka lub sznurek;
- stempel/napis/grafika;
- guzik.


Dla mało spostrzegawczych dodam, że koronka u mnie jest papierowa. Media zastosowane: własnoręcznie wykonane kwiatki z papieru czerpanegp zostały zabarwione mgiełką Lindy's z metalicznym połyskiem, a dekoracyjne kropki wykonałam pearlmakerem perłowym.

Wykorzystałam digi-stempel autorstwa Kingi Dodot.



4 komentarze:

  1. gratuluję wygranej karteczka wyśmienita

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również gratuluję! A kartka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna praca i świetne użycie naszych nowych papierków :) Dziękujemy za udział w zabawie BLOG HOP - DT AltairArt i Skarbnica Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna kartka :) Dziękujemy za udział w zabawie BLOG HOP AltairArt i Skarbnica Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń