poniedziałek, 1 czerwca 2015

Bajkowe wyzwanie


Dzisiejsza moja praca inspiracyjna w postaci shadow boxa wiąże się z bajkowym wyzwaniem na blogu SCRAP ATELIER

Zachęcam gorąco do wzięcia udziału w tym wyzwaniu, bo jest to niestety  ostatnie wyzwanie na tym blogu. Blog z końcem czerwca kończy swoją działalność.

Temat wyzwania to: bajka, baśń, legenda i wszystko. co się z tym wiąże. Forma pracy dowolna.

Do wygrania atrakcyjna i wartościowa nagroda.




Shadow box jest malutki, ma wymiary 9,5 cm x 7,5 cm.

Zgadliście już?
Jeżeli nie, to podpowiem Wam - to Alicja w Krainie Czarów.


Za każdym razem, kiedy czytam  opowieść o Alicji przychodzi mi na myśl inna interpretacja tekstu i zastanawiam się jakimże to ziołem upalił się autor przy konstruowaniu fabuły.


Oglądałam kilka ekranizacji tej książki i za każdym razem odkrywam w tej opowieści jakiś nowy wątek.


Wewnątrz boxa znajduje się karta do gry z Alicją w roli głównej. Ala trzyma flaminga - z fabuły wynika, że używano ptaka jako kija do gry w krykieta.

Kto nie zna tej książki, bądź nie pamięta - ściąga tutaj


4 komentarze:

  1. Roma, ośmielam się prosić Ciebie o tę pracę- kocham się w Alicji od zawsze; od kiedy pamiętam. Po kradzieży książek z mojego domu (oprócz innych rzeczy), nie mogłam sobie odmówić kupna kolejnej Alicji, do której często zaglądam po odrobinę optymizmu, jak coś idzie nie tak :p Mogę coś zaproponować w zamian... Pozdrawiam Ps. pisz na priv na fb albo jadwigakluczynska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Rewelacyjna kartka, bardzo mi sie podoba :) Pozdrawiam pracowniapatrycjiicks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń