niedziela, 17 maja 2015

Dla odmiany - kwiatki


Czasami "muszę, bo się uduszę" zrobić własnoręcznie kwiatki. Lubię, jak na kartce wszystko mi się ładnie kolorystycznie komponuje ton w ton i dlatego robię odpowiednio dobrane kolorem do papierów kwiatki.

Wykonane są z papieru czerpanego białego.

Te zabarwiłam tuszem Distress  Ink  w kolorze  Worn Lipstick  i mgiełką chalk w kolorze pistacjowym 13 arts.


Do pokolorowania tych kwiatuszków użyłam tuszu Dovercraft  Hot Pink w kolorze fuksji i złotej mgiełki 13 arts.


Posłużyłam się tuszem Memento w kolorze Verde Azulado  i  farbą akrylową Martha Stewart w kolorze Aquarium.



3 komentarze:

  1. Wow ! Jakie piękne kwiatki,wszystkie są wyjątkowe. Ale szczególnie, te pierwsze bardzo mi się podobają. Pozdrawiam pracowniapatrycjiicks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie super wyglądają ale te szmaragdowe - bomba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra ! a te ostatnie cudowne !

    OdpowiedzUsuń