środa, 1 kwietnia 2015

'Królewskie" wyzwanie


Debiutuję jako projektantka na słowackim blogu Scrap Atelier

Zachęcam wszystkich do wzięcia udziału w najnowszym wyzwaniu i przedstawiam moją pierwszą inspirację.

Temat wyzwania : ROYAL

W ramach inspiracji przygotowałam dwie prace: LO i kartkę

Layout - oczywiście kolejny "mads" - ze zdjeciem z filmu "Royal Affairs", w Polsce znanym jako "Królewski Kochanek"






Kartka, którą każdy mężczyzna może podarować swojej kobiecie z dedykacją "Mojej Królowej":


Banerek wyzwania:

Jestem wyjątkowo zadowolona z faktu, że mogę współpracować z tak kreatywnymi osobami:





Pozdrawiam i mam nadzieję, że czujecie się zainspirowani moimi pracami. Czekamy na Wasze piękne prace do tego wyzwania.


4 komentarze:

  1. Gratuluję!!! Piękne prace, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!!! A prace są przepiękne :DDD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za przychylny komentarz - starałam się, jak mogłam!

      Usuń