środa, 18 marca 2015

Simply pink!

Ryzykowne połączenie kolorów : ostry róż i oliwkowy

Nie przepadam za kartkami z elementami "targanymi" i bardzo rzadko takie robię. Dlatego wykonanie tej kartki było dla mnie sporym wyzwaniem. Przymierzałam się do tego liftu, jak pies do jeża.
 Postanowiłam połączyć ostry róż i oliwkowy i mam nadzieję, że całość nie wyszła tandetnie. Róż w tym odcieniu to raczej nie moja bajka, ale czasem trzeba zrobić coś wbrew rutynie.

 Kwiatek wykonałam samodzielnie z papieru czerpanego popsikanego mgiełkami. Lubię, kiedy kolory papieru i dodatków pasują do siebie ton w ton. W tym wypadku udało mi się to idealnie: mgiełki, kryształki, tusz - wszystko dokładnie w tonacji papierów i kwiatka. 

Powiem tak: jestem z tej kartki względnie zadowolona, ale nie pieję z zachwytu. 

Ta kartka jest liftem kartki autorstwa AgnieszkiD , a lift jest tematem wyzwania marcowego u Scrapgangsterek

Kolorystycznie moja kartka znacznie różni się od oryginału, kompozycja została zachowana, a stylistycznie... to już sami oceńcie.

Zgłaszam moją pracę na to wyzwanie.

Oto moja produkcja:





To natomiast jest liftowany oryginał - kartka AgnieszkiD:


Banerek Scrap Gangu




3 komentarze:

  1. Pięknie wyszła, bardzo uroczo :)
    Dziękuję za wspólne liftowanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz!

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń