poniedziałek, 2 lutego 2015

Pochwała dla kolekcji papierów


 
Nie jest to post reklamowy! Nikt mnie nie namawiał i nie płacił, ani nic nie obiecywał!
Podobają mi się te papiery i już!
Zaprojektowała je Agnieszka Gajewska - Malowany Imbryczek i dała do wydruku własnym sumptem.
 
Ja wygrałam kolekcję w fejsbukowym candy.
Do wykonania kartki użyłam tylko 3-ch rodzajów papierów z tej kolekcji.
Papier jest dobrej jakości i w bardzo interesujących, chłodnych odcieniach beżu i brązu. Wzory nieduże, delikatne - również drobne kropki, których tu na kartce nie ma.
 
 
Jeżeli ktoś ma ochotę nabyć te papiery - musi się skontaktować z ich autorką.
 
 
 
 


2 komentarze:

  1. Piękna kartka. Świetny pomysł z podwójną ramką wokół kamei :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna a te kwiaty obłędne:)

    OdpowiedzUsuń