sobota, 24 stycznia 2015

Wsad do exploding boxa


Sobotni ponury poranek rozpoczęłam od wykonania łóżeczka  do exploding boxa, na które mini kursik obrazkowy znajdziecie na blogu Paper Passion (klik)
 
 
 
Moje łóżeczko porównałam na zdjęciu z tekturkowym 3D znanej firmy, na boksie o wymiarach 10cm x 10 cm
 
 
 
Nie zrobiłam jeszcze akcesoriów do łóżeczka, chciałam mieć po prostu egzemplarz demonstracyjny i ciekawa byłam, jak się prezentuje w pudełku. Stwierdzam, że to łatwa do wykonania  i tania alternatywa dla tekturki 3D.
 
Ponieważ nie posiadam takiego ślicznego serduszkowego dziurkacza jak w oryginale, posiłkowałam się dziurkaczem brzegowym.
 
 
 
 
 
 
Jak Wam się podoba? Lepsza tekturka czy własnoręcznie wykonane łóżeczko?


5 komentarzy:

  1. I to kupne ładne i to ręcznie wykonane też. Można wykorzystać dziurkacze brzegowe na boki łóżeczka :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja! Zrobię tak następnym razem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne cacko :) Kupne też fajne

    OdpowiedzUsuń