czwartek, 1 stycznia 2015

Na ten Nowy Rok


Na ten Nowy Rok życzę Wam następująco:
 
 
pomyślności w życiu osobistym, zdrowia i tężyzny fizycznej, psychicznej stabilności, szczęścia nieograniczonego, zadowolenia z życia i z siebie, satysfakcji z wykonywanej pracy,
kreatywności nieograniczonej w tworzeniu, wytrwałości w realizacji postanowień i nieustającej radości z codzienności !!!
 
Ja sama sobie życzę :
 
 mieć taką siłę przebicia:
 
 
tyle samozaparcia:
 
 
takiej wytrwałości w realizacji celów:
 
 
i oby z tą wytrwałością nie przesadzić:
 
 
 oby mi się trafiło takie ciacho:
 
podczas gdy realną szansę mam jedynie na takie ciacho:
 
 
byłoby miło nieco się wzbogacić:
 
 
by przy pomocy zdolnego chirurga plastycznego pod koniec roku prezentować się mniej więcej tak:
 
 
 
i przez calutki rok konsekwentnie dążyć o tego by 31 grudnia nie skończyło się na tym:
 
 
i w kwestii pobożnych życzeń na ten rok to byłoby na tyle...
 
 
Jeżeli dotrwaliście do tego momentu, to raczcie poświęcić chwilę na dzisiejszą moją kartkę, która jest inspiracją do tworzenia z papierami Paper Passion
 
 


4 komentarze:

  1. Uśmiałam się :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pod częścią postanowień mogłabym się podpisać ;-))) Życzę ,aby się spełniły w 2015 roku te marzenia i postanowienia. Śliczne fiolety i ażurki :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe życzenia :-) Tobie życzę tego samego i spełnienia marzeń :-) Szczęśliwego Nowego Roku :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka super postanowienia rewelacyjne a za życzenia dziękuję :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń