środa, 21 stycznia 2015

Always follow your heart

Kto mnie zna, ten wie, że bardzo rzadko robię kartki tzw. szarpane.
Rzadko, ale czasem mi się zdarza. Papier z gatunku raczej trudnych do pokazania. Kupiłam bez zastanowienia i próbuję wykorzystać.
 
 
Kartkę zgłaszam na wyzwanie B jak Biały w Kartkowym ABC
 
Zgodnie z założeniami wyzwania kartka nie powinna być monochromatycznie biała, lecz zawierać biały element.
 
Napis taki raczej "walentynkowy"
Zawsze podążaj za głosem serca
 
Muszę przyznać, że ciężko mi złapać na zdjęciu walory kartki DL, zwłaszcza w poziomie.
 
 
 


 
 
 
 
 


4 komentarze:

  1. Świetna kartka. Dziękuje za udział w wyzwaniu w Kartkowym ABC.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i oryginalna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu w Kartkowym ABC!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka :) Podoba mi się przedarcie, kwiaty i kolorystka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu w Kartkowym ABC :)

    OdpowiedzUsuń