czwartek, 6 listopada 2014

Fiolet mnie kręci!


Fiolet we wszelkich odcieniach to mój ulubiony kolor. Podobno działa antydepresyjnie i przyznam, że coś w tym stwierdzeniu prawdą jest!
Moja dzisiejsza inspiracja na blogu
PAPER PASSION

 





 























Nie wiem czemu i nie potrafię temu zaradzić, ale od jakiegoś czasu każdy post po prostu mi się  "rozjeżdza" i tworzą się spore odstępy. Na podglądzie jest wszystko ok, a po publikacji niestety widać spore luki i nie da się tego zmienić. Może ktoś wie, jak je zlikwidować?



2 komentarze:

  1. Karteczka "żyje" jest bardzo energetyczna!
    Zauważyłam,że czasami też tak mam, nijak tych rozstępów nie można zmniejszyć;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, dużo się na niej dzieje, ale nie jest przeładowana - strasznie mi się to podoba ;)

    Czasami blogger automatycznie ustawia zdjęcia jako link (nawet jeśli nie prowadzą do niczego), warto to "odklikać" przed publikacją, wtedy nie powinno się rozjeżdżać. Nie jestem pewna czy to na pewno ten przypadek, ale może warto sprawdzić ;)

    OdpowiedzUsuń