niedziela, 14 września 2014

Nastrojowy layout z Bo Bunny


Wyjątkowo spodobała mi się mapka do wyzwania
September Sketch Challenge Bo Bunny

Zdjęcie mojej córki Karoliny,  autorstwa Natalii Chmielowiec idealnie wpasowało mi się w tło LO-sa.


Przyznam nieskromnie, że jestem wyjątkowo zadowolona z mojej pracy. Zgłaszam layout na to wyzwanie.
















Do wykonania LO użyłam następujących papierów z kolekcji Bo Bunny:









Mapka do wyzwania:

















Tło ozdobiłam tuszami,  złotym pearlmakerem, mgiełką turkusową perłową, pastą strukturalną oraz mikrokulkami.































5 komentarzy:

  1. przepiękna kolorystyka i cudownei dobrane zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  2. I love what you did with the Somewhere In Time! Love the mixed media feeling!\
    Thank you for playing along with our sketch challenge this month!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh my such a beautiful layout Roma, just stunning!! Thanks for playing along with BB's first sketch :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gorgeous page here!!! I love how you've used texture and mixed media in your page along with fussy cutting. Really stunning!

    Thanks so much for playing along with us at BoBunny this month for our challenge!

    OdpowiedzUsuń
  5. Your layout is stunning. I love all the mixed media touches. Thanks so much for joining us at BoBunny.

    OdpowiedzUsuń