czwartek, 21 sierpnia 2014

Steampunkowy Mads

Nowy LO z Madsem Mikkelsenem w roli głównej. Wykonałam go na wyzwanie 

Tym razem wykorzystałam zdjęcie Madsa w roli Igora Strawińskiego z filmu  "Stravinsky i Coco".
Film taki sobie i Mads w roli Strawińskiego mało przekonywujący. Zdjęcie jednak idealnie mi do tego projektu pasowało.























Warunkiem koniecznym wyzwania  było użycie palety kolorów:
























Baner wyzwania i sponsora nagród:











































Kilka zbliżeń na detale:



































































4 komentarze:

  1. ale świetny klimat! bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest rewelacyjne! ile szczegółów i każdy na swoim miejscu, nic dodać i ująć. I jaki klimat! jestem pod wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow - a great image of Mads Mikkelsen (love how he plays)! And the LO is just awesome! A brilliant steampunk creation!

    Thank you for sharing it with us at SASPC's Summer Bonus Challenge!

    Claudia xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ super projekt! Ogromnie podoba mi się jak połączyłaś czerń z żółtym. I te wszystkie dodatki, tak świetnie ze sobą współistnieją... genialna kompozycja! Dzięki za udział w wyzwaniu SanDee&amelie's! :)
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń