sobota, 16 sierpnia 2014

Deszczowa sobota


Kartka na wyzwanie Bingo w Altair Art.

Moje bingo to: motyle - 2 media - przeszycia

Użyłam mgiełek 13 arts do zabarwienia kwiatków i  3 kolorów tuszu do pokolorowania tekturki i wycinanki i brzegów.

Przeszycia maszynowe.
Motyl zwielokrotniony też się na kartce znalazł.

Kapryśna aura nie sprzyja spacerom, mimo to zmuszona jestem do wyprowadzania psa mojej córki. Deszcz zaskoczył mnie dzisiaj dwukrotnie i zmoczył do suchej nitki. Nie da się niestety trzymać w  ręce parasolki i "być wyprowadzaną" przez amstaffa. 
W przerwach między spacerami coś tam sobie scrapuję, jakieś LO montuję.... ciekawe jak mi wyjdzie.

























2 komentarze:

  1. piękna, taka romantyczna i baśniowa <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kartka, Rewelacyjnie wyszły Ci kwiaty!
    Bardzo mi się podoba całość, kompozycja, kolory :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń