czwartek, 17 lipca 2014

Czwartkowa inspiracja w Paper Passion


Dzisiaj "mój" dzień inspiracji  w  PAPER PASSION

Zapraszam na bloga - komentujcie i linkujcie swoje prace na  FAN SITE,  zajrzyjcie również do  SKLEPU - tam znajdziecie sporo nowości. 
Ja ostatnio zakupiłam zestaw dłutek kulkowych .... i nie zawaham się ich użyć! Oczywiście do formowania kwiatków z papieru czerpanego.
W ofercie pojawiły się również poszukiwane taśmy dekoracyjne z różyczkami.

Do wykonania kartki użyłam następujących materiałów dostępnych w   SKLEPIE:







Do wykonania LO użyłam:







Ten uroczy konik na biegunach, to grafika udostępniona przez ALICE CREATIONS





Pozdrawiam i życzę miłej pracy z naszymi papierami. Mam nadzieję, że dzisiejszym postem zainspirowałam kogoś z Was do wykonania nie tylko kartki, ale i ciekawego LO.





  



3 komentarze:

  1. Karteczka wspaniała, bardzo mi się podoba, a i LO świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe LO a karteczka świetna

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ta karteczka, super dodatki. Czuję się zainspirowana i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń