czwartek, 19 czerwca 2014

Po prostu ... musiałam!


Wcześnie wstaję - taki nawyk z czasów, kiedy miałam pełną chatę dzieci, regularną pracę na etacie, dodatkowe studia i bardzo duży ogród do obrobienia. Wcześnie rano jestem na najwyższych obrotach, mój umysł jest świeży i wydajny. Dzisiejszy  cichy poranek był idealny na to, by w papierkach popracować. Nie miałam specjalnej potrzeby, ale ... musiałam, po prostu musiałam ! Bo to właśnie był ten   perfect  moment !  Padło na mapkę do wyzwania   fejsbukowego z mapką w ALTAIR ART
Cały dowcip polega na tym, że moje scrapowe zasoby ostatnio mocno się wyczerpały, dawno nie robiłam zakupów. Musiałam się sporo nakombinować, by mi to wszystko na kartce wspólnie zagrało. 























































3 komentarze:

  1. bardzo fajne dobrałaś kolorki i te kwiatki w takim fajnym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł na tą mapkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kolory :) Bardzo mi sie taka interpretacja mapki podoba :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)
    Pozdrawiam,
    Srebrnolistka, DT

    OdpowiedzUsuń