sobota, 7 czerwca 2014

Lift kartki Aidy


 Lift  kartki  Aidy  na wyzwanie w
DIABELSKIM MŁYNIE

Stwierdzam, że nawet zadowalająco mi ten lift wyszedł.
Nawet kwiatki zrobiłam własnoręcznie, czego zazwyczaj  unikam, jak mogę. Kwiatki wykonane wg tego kursu. Kwiatki wycięte z białego papieru   i  popsikane mgiełkami.

Moja interpretacja :

























Banerek wyzwania:








Kartkę zgłaszam również na wyzwanie
FARBA w Projekcie Wagi Ciężkiej




















To jest kartka  Aidy, którą należało zliftować:






















Przy okazji pochwalę się ! Ostatnio spotkała mnie wielka przyjemność - otrzymałam jednego dnia dwa wyróżnienia!

Moja kartka wygrała wyzwanie  "OMBRE" w PWC









Tutaj moja kartka, która została wyróżniona  w wyzwaniu 
 z mapką w Altair Art


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz