niedziela, 13 kwietnia 2014

Lift nieoczywisty


Zabrałam się  za liftowanie kartki na wyzwanie kwietniowy lift kartkowy w SCRAPGANGU i wyszedł mi ten lift raczej taki nawiązujący do pierwowzoru niż dokładnie odwzorowujący. Zazwyczaj sztywno trzymam się kompozycji oryginału, a tym razem popuściłam wodze fantazji i ... poszłam na całość - czyli nie moim zwyczajem wykonałam kartkę "wszystkomającą"!
Patrzę na nią i sama nie mogę, uwierzyć, że na tak małej powierzchni to wszystko się pomieściło. Konstatuję, że wyszło nie najgorzej. 

Kartkę zgłaszam także na :

oraz
na wyzwanie URODZINY w SKARBNICY POMYSŁÓW

Tak prezentuje się moja kartka:




A tak wygląda liftowany oryginał :























Banerki wyzwań:
























5 komentarzy:

  1. Śliczna jest Twoja karteczka, bardzo bogata ale nie przesadzona i jeszcze to połączenie kolorów... Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny lift :)
    Dzieki za wspólną zabawę ze Scrapgangiem :)

    OdpowiedzUsuń