poniedziałek, 24 marca 2014

ależ się gryzłam z tym tematem!


Ostatnimi czasy ostry deficyt odczuwam w temacie weny i wolnego czasu. Jednakowoż odmówić nie zawsze wypada i tak mi przypadło, że obiecałam kartkę na ślub przygotować. Ślub kościelny wprawdzie, ale bez pompy. Para z roczników, które jeszcze sobie przysięgają "na zawsze", a nie na czas określony. Pewnie dlatego, że statystycznie to im mało tego "na zawsze" zostało.
Kartka miała być " z jajem",  jako że nowożeńcy specyficzne poczucie humoru posiadają wyhodowane na komunistycznych nonsensach.
No i masz babo placek! Długo nic a nic mi do głowy nie przychodziło. Przeglądałam wyzwania i natrafiłam na takie "wiosenno-ogrodnicze" w temacie... i olśnienia doznałam!
Tak mi się ta niemłoda młoda para po przejściach skojarzyła: pasują do siebie jak dwie stare konewki!  
Ideę podparł fakt, iż niemłodzi państwo młodzi mają upodobanie do spędzania czasu na działce i co za tym idzie, do prac ogrodniczych.
Wyszła kartka nieelegancka, rustykalna w stylu. ''Jaj" za bardzo tu nie ma, ale liczę na to, że obdarowani docenią moje skojarzenia. Kwiatków również nie ma! Nie pałam miłością do natłoku kwiecia na kartkach i tym razem również dałam temu wyraz.
Te dwie śliczne koneweczki, łopatka i graca pochodzą z serwetki naprasowanej na karton.
Bazowy kolor zielony - bo to przecież wiosna jest i kolor nadziei.

Kartkę zgłaszam na trzy wyzwania:

1. # 35 - bez kwiatów, ale z czerwienią w Galerii Rae

2. Zainspiruj nas! : Decoupage w Szufladzie

3. # 6 Wiosenna, barwna zieleń w Świecie Artysty















































Oto serwetka, z której pozyskałam te śliczne konewki:



















Banerki wyzwań:























12 komentarzy:

  1. Kartka sama w sobie śliczna, rzeczywiście od ślubnych bardzo odbiega, ale skojarzenia miałaś bardzo fajne, więc myślę, że nowożeńcom bardzo się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysłowe a Młodzi na pewno zrozumieją Twoją intencję i na pewno nie dostaną podobnej kartki . Świetna co do braku weny każdego kiedyś dopada , najważneijsze że przechodzi

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasują do siebie jak dwie stare konewki.. ha, ha nieźle to wymyśliłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocze te konewki :D
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Świata Artysty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie podeszłaś do tematu ;)
    Kartka jest prześliczna

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowa karteczka, oprawiłabym ją sobie właśnie na działkę, ku pamięci ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. karteczka jest bardzo pomysłowa i oryginalna jak na kartkę ślubną i na pewno zostanie doceniona:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na karteczkę!! Śliczna!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna karteczka!
    Witam w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł ...dziękuję za udział w wyzwaniu Galerii Rae :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kartka - pomysłowa i oryginalna.
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń