niedziela, 9 lutego 2014

Ekologicznie z Artimeno


Spodobało mi się wyzwanie, jakie zaproponowało Artimeno # 21 Ekologicznie

 Wytyczne są następujące:

·   w pracy powinny być wykorzystane materiały typu tektura, papier craftowy, sznurki, materiałowe koronki, materiały, gazy itp. (wystarczy jeden z nich)
·   kolory wyzwania to biel, beże, brązy. Można dodać akcent w jakimś intensywniejszym kolorze - ale może to być tylko akcent
·   w pracy powinien znaleźć się ręcznie robiony kwiatek

Mam nadzieję, że jest wystarczająco "ekologiczna". Kwiatek wydziergałam własnoręcznie i w takim właśnie łososiowym kolorze wydał mi się adekwatnym akcentem kolorystycznym. Kwiatek jest tylko jeden, bo ja tak naprawdę nie lubię kartek przeładowanych kwieciem i listowiem - no, taka dziwna jestem i już!
































































Banerek wyzwania:


6 komentarzy:

  1. Zdecydowanie ekologiczna :) Kwiatka zazdroszczę, ostatnio chciałam sobie zrobić, ale wyszedł mi taki koślawiec, że sprułam czym prędzej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie rewelacyjna kartka. Jedyna i niepowtarzalna i można nawet powiedzieć, że elegancka

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę umiejętności dziergania :) Kartka bardzo oryginalna.
    DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają te chorągiewki z motylkami! Karteczka urocza!

    OdpowiedzUsuń
  5. Elegancka kartka, kwiat cudny:) Dziękuję za udział w wyzwaniu, DT Artimeno.

    OdpowiedzUsuń