niedziela, 12 stycznia 2014

A niech to...

A niech to!... Znowu przegapiłam termin zgłoszenia na wyzwanie. Kartka miała być w kolorach : fiolet- pomarańcz. Tak się starałam i zapomniałam, że termin upływa wczoraj Kiedy ja ten styczeń ogarnę?

W takim razie zgłaszam na trzy inne wyzwania:







































Kartka została wykonana na papierach z kolekcji : Hoist the colours

Stempel od: Novinka

Oto banerki wspomnianych wyżej wyzwań:


























Pozdrawiam!





Fotorelacja z sobotniego scrapowania w Jastrzębiu - TUTAJ

11 komentarzy:

  1. Tak i mnie się zdarza, ale kartka warta i innych wyzwań

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie kolory. Soczyste i ...smaczne. Przynoszą mi na myśl jakieś pyszne lody. Powiało. latem

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna kolorystyka. podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Świetne mocne kolory :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapcafe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nikt nie połączyłby lepiej tak odważnych kolorów. Wszyło wspaniale. Dziękuję za udział w naszym pierwszym wyzwaniu kartkowym. =)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna twoje zdjęcie super

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah te kolory!! Cudo! Dziekuję za udział w wyzwaniu Scrap Cafe.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne, soczyste i odważne kolory! i wyszło cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow ! Bardzo ładna kartka !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczna,kolorowa kartka,dziękujemy za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, energetyczna kartka :)
    Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu w Skarbnicy Pomysłów :)
    Srebrnolistka, DT

    OdpowiedzUsuń