niedziela, 15 grudnia 2013

Weekendowe wyzwania u Scrapujących Polek

Rzadko się udzielam u Scrapujących Polek, od czasu do czasu coś tam sklecę. Dzisiaj wykonałam kartkę i ATC na wyzwania ekspresowe.
Kartka wyzwaniowa powinna była zawierać element z tektury falistej, coś z odzysku, motyw śnieżynki i wyraz "święta" w jakiejkolwiek formie i odmianie.
U mnie to wyszło następująco:
Tektura falista - najprawdziwsza i na dodatek z odzysku - JEST!
Element recyklingowy - oprócz tektury znalazł się na kartce motyw śnieżynki wycięty z nieudanego stempla - JEST!
Wyraz "święta" - na stemplu JEST!
Baza mojej kartki wykonana została z papieru z kolekcji Mała Czarna Studia 75 i tej kolorystyce podporządkowana została cała reszta elementów zdobiących. 

Natomiast ATC świąteczne powinno mieć kształt domku lub zawierać element o tym kształcie, ponadto należało użyć co najmniej jednego medium i najlepiej nietypowego.
Ja wymyśliłam sobie taki domeczek z elementów o charakterze norweskiej dzianiny. Trzy serducha - to symbol rodziny.Całość wykonana na papierach: baza - Mroźny Dzień z Magicznej Kartki i elementy ozdobne - Gwiazda Północy z Magicznej Kartki.
Media: pasta strukturalna drobnoziarnista wzbogacona białym brokatem (śnieg) i złote mikrokulki na kleju Magic (daszek).



























































































































Jeszcze jedna kartka - tak "na przyczepkę i przy okazji" :

























3 komentarze:

  1. Piękne i kartki obie i ATC, bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne karteczki!:) wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń