niedziela, 20 października 2013

Tag październikowy

To już dziesiąty tag z projektu TAGI 2013.
W tym miesiącu założenia były następujące:
·                     bazą naszych tagów musiał być biały papier ozdobny (wizytówkowy)! 
·                     każdy dodany element mógł być wykonany z użyciem papierów do scrapbookingu (wzorzyste)
·                     tag musiał zawierać stempel z napisem (życzenie, dedykacja itp.)
·                     dodawałyśmy niewiele elementów - miało być prosto i czysto!


Ja użyłam gotowych wycinanek i ozdobiłam stemplem. Nie jestem z tego stempla zadowolona, bo słabo odbija mimo moich starań ( zepsułam kilka wycinanek). Kupiłam go, bo od dawna na taki polowałam. Stempel ma dodatkowa rameczkę w kształcie znaczka i bardzo mi się podoba, ale niestety nierówno bardzo odbija. Mam wrażenie, że jest zbyt płytko wyrzeźbiony. Nie podam skąd pochodzi, być może to jednorazowa wpadka. Musiałam podkolorować go markerami.
Temat potraktowałam symbolem : czerwony kolor, serce i róża - chyba każdemu jednoznacznie się kojarzy.

































Bądźcie uprzejmi zerknąć do GALERII TAGOWEJ i podziwiajcie piękne i pomysłowe tagi innych uczestniczek projektu.

14 komentarzy:

  1. Te czerwone akcenty fantastyczne :-))) Piękny tag :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszło i proszę nie marudzić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesliczny jaka cudna rameczka! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to wyszedł Ci piękny tag:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna ramka i wymowna kolorystyka, dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wygląda Twój tag :) Dalikatny z mocnym akcentem czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń