środa, 9 października 2013

Skrzydlata kartka

Zrobiłam kartkę  na wyzwanie w Magicznej Kartce "Skrzydlata Praca"

Jakiś czas temu zakupiłam papiery z kolekcji   PORANNA KAWA  ponieważ wyjątkowo mi się spodobały. Papiery z tej kolekcji są tak  fantastycznie zaprojektowane, że niemal ...pachną kawą! Długo nie miałam jednak pomysłu, do czego ich użyć. Okazja nadarzyła się sama, jakoś tak samoczynnie znalazły się dodatki pod kolor i wyszła mi taka kartka "bardzo na bogato". 
Co o niej sądzicie?

Wykorzystałam stempel od Wikuchy




Pod kolor kota Korka:





6 komentarzy:

  1. Bardzo fajna! Świetne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł- ni to kartka ni to zegar ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście "na bogato" ale nie przytłaczająco!
    Kolory zgrały się bardzo ładnie i pomysł ciekawy.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń