sobota, 26 października 2013

Drewno

DREWNO- to temat wiodący wyzwania  tematycznego w DIABELSKIM MŁYNIE
Paleta kolorystyczna z przewagą czerwieni zadana została w wyzwaniu kolorystycznym JUSTT również w DIABELSKIM Młynie.
Moja praca łączy wytyczne tych dwóch wyzwań i dlatego zgłaszam ją na te wyzwania.

Użyłam papierów dostępnych w SZMEKu :
http://www.szmek.pl/pl/p/My-minds-eye-32/1071
Papier użyty na wierzchnią warstwę ma motyw desek malowanych czerwoną łuszczącą się farbą - ten arkusz wyjątkowo przypadł mi do gustu.
Wspomniane papiery mają piękne wzornictwo i ładne kolory, ale niestety są grubości papieru do ksero. Może producent pomyśli o wydrukowaniu dodatkowych zestawów w wyższej gramaturze?

Wykorzystałam digi-napis  od WIKUCHY.






























































10 komentarzy:

  1. Niezwykle energetyczna kartka :) Piękna!
    Pozdrowionka, Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka!Papier z deseczkami też bardzo mi się spodobał.Świetne wykończyłaś brzegi papierków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka,wszystkie dodatki dobrane ze smakiem umiarem, naprawdę mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała, energetyczna praca. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wykorzystałaś ta paletę, wyszła bardzo ciekawa i energetyczna karteczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała kartka .... dla mnie :):):), mnie kolor czerwony jest do życia potrzebny.
    Życzę powodzenia w wyzwaniu i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Już dawno nie widziałam tak ładnego bloga z takimi rozwiązaniami graficznymi:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu DM :)

    OdpowiedzUsuń