piątek, 13 września 2013

Zapraszam na fotogrę do Art-Piaskownicy

Wzięłam udział w bardzo przyjemnym projekcie - fotogra  "na płasko". Moje i pozostałych uczestniczek zmagania możecie obejrzeć w Art-piaskownicy.
Wykonałam dwa zdjęcia.
Oto mój wnuk i moja skojarzynka na jego temat. Wierzcie mi, że z trudem utrzymałam mojego diabełka przez sekund pięć w jednym miejscu!


















i kasztanowa rodzinka - bo to wszakże czas robienia kasztanowych stworków. Przy okazji ich rysowania na asfalcie stałam się obiektem dociekliwych obserwatorów i żartów było co niemiara,.



















2 komentarze:

  1. Znam ja takich małych diablików! :) super chłopak. Zdjęcia świetne, zwłaszcza ta kasztanowa rodzina :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysły super, a kasztanowa rodzinka to nawet super do kwadratu.

    OdpowiedzUsuń