piątek, 20 września 2013

TAGI 2013 Wrześniowy

Tag wrześniowy z projektu TAGI 20la13.
Warunki konieczne - tagi:

·                     muszą zawierać zdjęcie lub grafikę 'dziecka.dzieci' (niekoniecznie szkolnych),
·                     nie mogą zawierać kolorowanych postaci (np. stempelków),
·                     muszą być w stylu vintage lub shabby,

oprócz postaci dziecka musi być co najmniej 1 element kojarzony ze szkołą np. tablica, linijka, zeszyt, ołówek itp.
Tytuł:     Ciężki powrót do szkoły
Dla mnie powrót po wakacjach do szkoły był traumatyczny ze względu na... kłopoty z opanowaniem tabliczki mnożenia. Pomyśleć tylko, że dzisiaj jestem księgową!
Działo się to w latach 60-tych i w takim klimacie utrzymany jest mój tag : trochę shabby ( zwłaszcza kolorystycznie) i trochę vintage... bo sama jestem już trochę vintage!
Paper dolls - typowe dla lat 50 i 60-tych. Stary, ręczny szkolny dzwonek, którym woźny obwieszczał przerwę - z podstawówki taki właśnie pamiętam.











































































Wrześniowy banerek









Tutaj znajduje się GALERIA TAGOWA, w której można podziwiać tagi od początku roku.

Namawiam na wizytę u moich "tagowych sąsiadek":

14 komentarzy:

  1. Świetny tag.Można sobie odświeżyć tabliczkę mnożenia i wspomnienia:-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pilni uczniowie na pierwszym planie SUPER :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieciaki - słodziaki! Bajeczny tag - mimo tabliczki mnożenia [i to przez 9 (!)] :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super graficzka uczniowska :) ach ta tabliczka mnożenia....

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Dzieciaczki są przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. A Twój ma nawet szkolny dzwonek!Nigdzie do tej pory nie wypatrzyłam tego ważnego zwiastuna przerw : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy :) i dzwonek i dzieci i tablica - wszystko zwiastuje szkołę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW co tam dzwonek;)tabliczka mnożenia jest!!!! Że też ja na to nie wpadłam, by wykorzystac;)) Świetny tag:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzwonek na przerwę to jest to, co uczniowie w szkole lubią najbardziej. Świetna praca:))

    OdpowiedzUsuń