wtorek, 24 września 2013

Szczęśliwe pudełko

Przyjechało do mnie "szczęśliwe pudełko" w ramach wymianki zorganizowanej w SCRAPPOINSPIRACJE.
Moją wymiankową parą była  MARY, która zrobiła dla mnie ozdobione techniką decoupage pudełeczko z wizerunkiem kobiety. W środku : grosz, kluczyk i motylek(chyba?)  na szczęście.
Moje pudełko dla Mary było nieco większe, ozdobione papierkami i wycinankami. Ja " na szczęście" podarowałam żabę pieniężną do noszenia w portfelu w towarzystwie jednogroszówki oraz na pocieszkę mały sutaszowy wisiorek.
Moje pudełko dla MARY:

Pudełko Mary dla mnie:
Zapożyczyłam zdjęcie wykonane przez Marysię.
Tutaj moje zdjęcie Marysinego pudełka. Zauważcie, jak starannie zostało polakierowane i jak pięknie widać spękania.

Można śmiało stwierdzić, że intuicyjnie zgrałyśmy się kolorystycznie. Dziękuję Marysi za pudełko.



3 komentarze:

  1. Wymianka piękna!
    A ja zapraszam do mnie po odbiór nagrody!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem wyminaki. Po prostu świetna!

    OdpowiedzUsuń