środa, 21 sierpnia 2013

Ścinko-zabawa u Joli-Zoli

Tak, tak! Wzięłam udział w zabawie zorganizowanej przez JOLĘ-ZOLĘ.
Otrzymałam dwa zestawy ciekawych ścinków w kolorach: różowym i zielonym. Bardzo fajnie i szybko mi się z tymi ścinkami pracowało, ponieważ nigdy wcześniej w swoich zasobach takich papierków nie miałam. Pomysły na wykorzystanie ścinków przyszły błyskawicznie i jestem zadowolona z tego, co mi wyszło.
Oceniajcie - byle obiektywnie!!!
Dziergane przeze mnie kwiatuszki - w ilości 40 sztuk - zostaną wylosowane wśród komentujących ten post. Losowanie - 22.08.2013 godz. 20.00 - do tego czasu można się wpisywać.









































































Kwiatki w pełnej krasie - do upolowania!


















10 komentarzy:

  1. Czy pierwsi wygrywają? podobno nie. Jak dla mnie kwiatuszki są idealne wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza w różu bardziej mnie zachwyciła :-))) Pięknie połączone wzory papierów, szarpania, motyle dodające lekkości i ten cudny kwiatek :-))) Druga też ciekawa, zwłaszcza ułożona wstążka z motylami, tylko ten biały element zbyt pusty. Na Twoje kwiatki zawsze jestem chętna,nie musi być ich aż 40 :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już dostałam od Ciebie takie piękne kwiatuszki więc z losowania się wypisuję, natomiast przybiegłam skomentować te ścinkowe karteczki. Jednym słowem napiszę... Cudeńka stworzyłaś Romeczko... Cudeńka...
    Dziękuję, że zechciałaś wziąć udział w zabawie pomimo mojego spóźnienia z wysyłką ścinków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam tą ścinko-zabawę na blogu u Joli Zoli, ale zbyt późno bo papierki były już rozdane.
    Tobie karteczki wyszły fantastycznie. Obie ładne ale ta druga bardziej mi się podoba. Ta wstążeczka nadaje kartce charakteru i wzbogaca ją :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To był rzeczywiście Twój dzień w tworzeniu kartek!
    Śliczne są.

    OdpowiedzUsuń
  6. po pierwsze genialny pomysł z tymi ścinaki ale takie ścinki to chyba nie były , dużo tego widzę i całkiem spore kawałki . Tą zabawę zobaczyłam po czasie miło że Tobie się udało i stworzyłaś aż dwie karteczki z tego . Zdecydowanie pierwsza jest bardziej dopieszczona , dużo się na niej dzieje i uroku dodaje Twój kwiatuszek . Jeśli chodzi o zieloną to wydaje mi się jakaś niedokończona ta pusta biała kartka być może ma być zapisana być może tak ma być ale ta biała karta przyciąga bardzo wzrok i odciąga od reszty. Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kartki zrobiłaś ze ścinek od Joli-Zoli i ja wzięłam udział w tej zabawie i świetnie się bawiłam.Twoje kwiatuszki są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne karteczki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyszły karteczki,ślicznie dobrałaś papierki

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne karteczki - pozdrawiam i dziękuję za udział w Candy:)

    OdpowiedzUsuń