wtorek, 13 sierpnia 2013

Kartka na pożegnanie

Córka poprosiła mnie o wykonanie kartki na pożegnanie kolegi z pracy. Wytyczne były takie, aby umieścić foto z wizerunkiem firmy  i  nawiązać do zainteresowania kolegi Filipa muzyką punk rockową. Kolega jest z pochodzenia Czechem, wyluzowanym i zakręconym młodziakiem. 
Wyszła mi składana kartka. Jestem z niej zadowolona.













































Tutaj mój "latający" Korek, który kilka dni temu postanowił wyjść na spacer oknem z trzeciego piętra. Skończyło się na złamaniu otwartym tylnej łapy. Przeżyłam hardcorowy stres! Poszukiwanie po nocy weta, który przyjmie cierpiącego kota zakończyły się wprawdzie powodzeniem, ale nie pytajcie mnie ile zdrowia mnie to kosztowało. Nie wypowiem się również na temat kosztów tego leczenia - mam teraz bardzo cennego kota!














A  to upominek dla 101 obserwatorki - jutro Poczta Polska zajmie się doręczeniem go do właścicielki.





















Wydarzenia ostatnich dni bardzo nadwyrężyły stan moich nerwów, muszę trochę wyluzować. Na razie jednak jestem " zaszydełkowana", bo chcę skończyć obiecane kwiatuszki. Nie sądziłam, że znajdzie się  aż tyle amatorek moich kordonkowych kwiatuszków. Obiecane - musi być wykonane!



4 komentarze:

  1. Składaczek ciekawy, udany to prezent :-) Kot cenny,zatem nie można spuszczać go z oka :-))) Żałuję,że nie dla mnie kwiatki szydełkowe :-((( Pozdrawiam dobranocnie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję stresów, ale niestety, czasem trudno jest takiego kociego lotnika upilnować.
    kartka fajna, powinna podobać się adresatowi.
    I bardzo jestem ciekawa tych szydełkowych kwiatków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biedny kotek, pamiętam jak kiedyś mój królik chciał nauczyć się latać ale o dziwo nic mu się groźnego nie stało. a naszyjnik jest cudny wow! już się nie mogę doczekać aż go na żywo zobaczę i z dumą go będę nosić na sobotniej imprezie weselnej. Oby poczta się spisała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety nie dotarło na czas :(( ale za rok następne wesele :)

      Usuń