środa, 14 sierpnia 2013

Impuls

Nagły impuls, błyskawiczna decyzja. Przeczytałam informację o wyzwaniu KOLAŻOWYM w Liftsummercrafts, bardzo spodobała mi się mapka i w 20 minut kolaż był gotowy, obfocony, jeszcze mokry od kleju.
Warstwy mojej sukienki krzyczą:
keep calm & don't stress, give yourself a second chance, don't give up, love life, be creative, be happy and smile, smile, smile!











































































To jest właśnie wyzwaniowa mapka - może i Wy zdążycie zrobić kolaż do 15.08.2013?





3 komentarze:

  1. Świetny kolaż :-))) Talia - marzenie wielu kobiet :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny! A przesłanie w sam raz na dziś dla mnie... Don`t stress...Don`t stress...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo stylowa ta twoja baletniczka!
    bardzo mi miło, że mogłam dostarczyć inspiracji. :)

    OdpowiedzUsuń