czwartek, 29 sierpnia 2013

Błękitne pożegnanie

Mój wnuk jutro pożegna się ze żłobkiem na dobre. Od poniedziałku powita nowe przedszkole. Dla "cioć" żłobkowych powstało takie oto pożegnanie w formie sporej (A4) zawieszki na ścianę. Taki zwyczaj w tym żłobku panuje, że wychowankowie zostawiają pamiątki ze zdjęciami, które zdobią hol budynku.

Do wykonania użyłam papieru z  kolekcji  Hoist the Colours i tekturki falistej. Dużo perełek, brokatu i atłasowych tasiemek - błyszczy się, że hej!
Kolorystyka  pracy podyktowana kolorami zdjęcia.
 Zgłaszam moja pracę na dwa wyzwania:

2. W Paperii    wg palety kolorów # 12.




















































































































Banerek Paperii
















Banerek Scrapgangu


3 komentarze:

  1. Super zawieszka:) powodzenia w przedszkolu dla wnuka :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca! Bardzo mi bliska, bo moja córka też od poniedziałku zaczyna nowe przedszkole. Nowe miejsce, nowe panie, nowe dzieci... Troche stres, ale wierzę, że sobie świetnie poradzi. Trzymam kciuki również za Twojego wnuka w przedszkolu :)
    A, i dziękuję za udział w naszym scrapgangowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń