.

.
.

Translate

poniedziałek, 22 lipca 2013

PROPOZYCJA NIE DO ODRZUCENIA!!!!

Witam wszystkich tuzaglądających życząc wspaniałego tygodnia pełnego pozytywnych emocji!

Moja propozycja jest następująca: wymienię własnoręcznie dziergane kwiatuszki na wycinanki z big shota .
Jeden kwiatek za jedną wycinankę.
Posiadam więcej kolorów kordonka, więc oferta się poszerzy.

Jeżeli ktoś reflektuje na taki układ, to proszę o kontakt na maila: spec-place@wp.pl

Proszę również o umieszczenie podlinkowanego banerka na swoich blogach - bez względu na to, czy masz ochotę się wymienić, czy też rezygnujesz z tego pomysłu. Z góry dziękuję za przysługę.

6 komentarzy:

  1. OK. Wrzucę u siebie ten banerek :-) Nie mam maszynki,wycinanki kupuję od dziewczyn, które je sprzedają :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie propozycja nie do odrzucenia! :)))
    Wstawiam banerek u siebie :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie posiadam big shota ale banerek wezmę na stronę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam do mnie na candy :-)
    http://evemarzec.blogspot.com/2013/07/candy-na-nowy-poczatek.html

    Pozdrawiam

    Jeśli nadal masz ochotę na wymiankę to napisz do mnie mam ponad 200 wzorów :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł na wymiankę niestety nie mam big shota więc ja się z Tobą nie wymienię, ale banerek wrzucam do siebie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem jakie wycinanki Cie interesuja, ale mam kilka wykrojników. http://chabrowapanienka.blogspot.de/p/wymiany.html

    OdpowiedzUsuń