poniedziałek, 15 lipca 2013

I przeszło mi koło nosa...

Spóźniłam się z postem na ekspresowe wyzwanie z Rapakivi.  Mój wysłużony laptop osiągnął stan śmierci klinicznej i po kilkudniowej intensywnej reanimacji podjął dzisiaj pracę. Pokażę zatem kartkę, którą na to wyzwanie miałam zamiar zgłosić. 
Założenie wyzwania było takie, aby zdobić kartkę w kolorze neutralnym (szary, ecru, beżowy) z akcentem w intensywnym kolorze.




















Komentarze pod tym postem wpisane do jutra - czyli wtorku do godziny 20.00 - wezmą udział w losowaniu. Wylosowana/ny szczęśliwiec otrzyma 50 udzierganych przeze mnie kwiatuszków w różnych kolorach, kolorowe guziki i kilka metrów kolorowych wstążek.
Powodzenia życzę i oczekuję obiektywnych komentarzy na temat dzisiejszej kartki.

7 komentarzy:

  1. "Intensywne kolory" na kartce są a kartka w dalszym ciągu delikatna.

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że się nie udało wziąć udziału, bo karteczka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka, szkoda, że Ci się nie udało...czasem tak bywa, złośliwość rzeczy martwych... ale praca warta nagrody :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne te turkusowe elementy :-))) Po kwiatki własnoręcznie dziergane ustawiam się zawsze :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. kartka jest bardzo ładna a najbardziej podoba mi się motyl który wygląda jak żywy. kolor turkusowy jest piękny świetnie odbija sie na jasnym tle . szkoda ze nie udało ci sie wziąć udziału w wyzwaniu ale napewno będzie wiele okazji pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię turkusowy kolor chociaż w moich pracach nie jest jakoś szczególnie popularny. Kartka świetna, delikatna ale też zarazem energetyczna przez tą "plamę" kolorystyczną jak to zostało nazwane na blogu Rapakivi. Szkoda, że nie zdążyłaś jej zgłosić, bo pewnie miałabyś szansę na wygraną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka śliczna, a ja zapraszam do siebie na Candy - tym razem aktualne :)

    OdpowiedzUsuń