środa, 24 lipca 2013

100,101,102 - ZGŁOŚ SIĘ!

Zerknęłam dzisiaj bladym świtem na liczbę moich obserwatorów i skonstatowałam z radosnym uśmiechem, że ich liczba przekroczyła setkę. Onegdaj zapowiadałam, że setnego obserwatora obdaruję sutaszowym drobiazgiem ( jak ktoś jest cierpliwy, to sobie ten post odnajdzie). Słowo się rzekło - kobyłka u płota, jak mawiali dziadowie. Ponieważ jednak tego ważnego momentu nie uchwyciłam w porę, postanawiam i wcielam w życie, obdarować obserwatorki nr 100, 101, 102.

Obserwatorki o tych numerach proszę o podanie na maila danych do wysyłki:
spec-place@wp.pl

Wszystkim odwiedzającym mojego bloga cyklicznie i tym, którzy podpatrują nienachalnie życzę samych pozytywnych emocji i wyłącznie miłych zdarzeń - na przekór wszystkiemu siejmy optymizm i udowadniajmy, że wstaliśmy dzisiaj prawą nogą mimo, że obie mamy lewe. Wierzę, że ta afirmacja zadziała.

* obrazki zaciągnięte z netu!

7 komentarzy:

  1. pozazdrościć dziewczynom pewnie kwiatuszki im się trafią Twoje > Całuski

    OdpowiedzUsuń
  2. eee.. ja tam już dawno obserwuję:) Gratuluję tylu obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaaaaaaaaaaa to chyba ja? 100 - zgłasza się! Uwierz mi, że mam teraz taki uśmiech jak emotikonek :):):)
    Wysyłam do Ciebie wiadomość, pozdrawiam cieplutko i ślicznie dziękuję :)



    OdpowiedzUsuń
  4. to ci dopiero niespodzianka:) a napiszę jak to było- gdy trafiłam do Ciebie pomyślałam że muszę cię mieć w obserwowanych, zjechałam na dół i patrzę 99 obserwatorów - pomyślałam - ale fajnie będę numerek 100:) aż tu nagle coś mnie przyblokowało, nie chciało mnie wrzucić do obserwowanych - okazało się że w tym samym czasie , no może pare setnych sekund wcześniej AniaN robiła tę samą czynność :) hehe:) taka oto historia

    OdpowiedzUsuń
  5. A, to dlatego czasem mi się nie udaje kogoś dodać, a już myślałam, że mój net jest za kiepski ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę...a ja byłam 99:):):)Szkoda,że mnie nie przyblokowało:) Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń