piątek, 28 czerwca 2013

Random wybrał komentarz....

Komentarzy biorących udział było:


1.      Małgorzata Metryka
2.      Kabis
3.      Szydełkiem w oko
4.      Czarna Dama
5.      ewinka  Nowa
6.      ma.kesz

7       el






















PProszę o podanie danych do wysyłki na maila: spec-place@wp.pl

Dziękuję wszystkim za zabawę i zapraszam do dalszego śledzenia mojego bloga. W niedługim czasie powtórzymy zabawę.

Coś mi dzisiaj blogger strajkuje i nie mogę porządnie posta skonfigurować!



6 komentarzy:

  1. Gratuluje zwyciężczyni, otrzyma śliczne rzeczy od Ciebie :) A Tobie dziękuję za fajną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :-) Nie mnie pisane były te szydełkowe kwiatuszki :-(((

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje:) zgadzam się z Ewinką, tez bardzo żałuję tych szydełkowych kwiatków...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiero dorwałam się do komputera i zobaczyłam że znów jestem szczęściarą:)Cieszę się bardzo i dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję dobrej passy , dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń