czwartek, 27 czerwca 2013

Pastelowo, z bydlątkiem i do pary oraz ekspress candy

Kartkę zgłaszam na dwa wyzwania.
Zasady:
Należy stworzyć:
-dowolną pracę
-mają się na niej znaleźć przeszycia - maszynowe, ręczne, stemple
- praca ma być w pastelowych kolorach
-ma się znaleźć na niej choć 1 zwierzę [owad, ptak, co tam sobie życzymy:)]

W temacie bydlątek - u mnie występują białe gołębie.
Papierologia:



W swojej pracy należało użyć jak najwięcej elementów "do pary". 
U mnie tych par nie ma tak za wiele: 
- dwa gołąbki,
- papiery 2 razy po 2 rodzaje = 4 kolory i rodzaje,
- 2 x 2 akrylowe kropki, 
- Napis "ZAWSZE RAZEM" -dwa słowa 
- 2 białe listki
-podwójna kokardka
- dwa kolory : róż i mięta

Pożeniłam w tej kartce papierki w (dieslowskich, majtkowych, mydełkowych, pastelowych, landrynkowych - do wyboru) kolorach, ze Scrap&Me i Magicznej Kartki. Uważam, że super się komponują i jak na mój gust wyszło nieźle.










































Przy okazji pochwalę się faktem następującym: Moja kartka zajęła zaszczytne trzecie miejsce w wyzwaniu 13arts - # 8 pt. DOM














Oto ona:

















Kto dotrwał do  końca ?
Mała niespodzianka - wśród osób, które skomentują moją kartkę (u góry - różowo-miętowa) i szczerze powiedzą co się im w niej podoba lub nie podoba (bez lukru) rozlosuję mały upominek w postaci garstki przydasiów  - na zdjęciu poniżej. Komentujemy do jutra - czyli do 28.06.2013 do godziny 20.00

Podlinkowane zdjęcie w charakterze banerka zamieszczamy na swoim blogu!

40 guziczków
20 metrów wstążek
40 własnoręcznie udzierganych kwiatuszków


ZAPRASZAM!!!




10 komentarzy:

  1. gratuluję podium!
    a karteczka jest śliczna, bez ściemy. Kolorki faktycznie do siebie pasują, pięknie to wygląda.
    Co ja bym zmieniła to jedynie kropelki - ułożyłabym je w poziomie lub pionie. Ale to ja, taki mój gust, nic więcej.
    pozdrawiam,
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dotrwałam do końca posta;) Zmieniająca się tonacja kolorów kwadratowych papierków jest świetna, przeszycia - to samo, zazdroszczę tym co mają maszynę i umieją ją obsługiwać:) Wisienką na kartce jest uroczy kwiatuszek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę ci umiejętności łączenia kolorów,wyszło pięknie! Dla mnie to ogromne wyzwanie (ostatnio połączyłam brąz pomarańczą i to był wyczyn;-)
    Mam też opory przed dodawaniem takich materiałowych dodatków, jak te gołąbki, ale może i do tego się przekonam .
    Nie bierz mnie pod uwagę w losowaniu przydasi, ostatnio tyle dostaję, a kwiatki powinnam zrobić sobie sama bo nie mam już ani jednego;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wyróżnienia ;)
    jeżeli chodzi o kartkę to jest słodziutka ... cukierkowa :) świetna ta wycinanka

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne 3 miejsce, tylko pozazdrościć :)
    Twoje kartka jest baaardzo ładna. Jeżeli ja bym miała coś w niej zmienić, to może tą wycinankę na dole kartki dałabym w też w zielonym kolorze, żeby bardziej ożywiło kolorystycznie kartkę, ale to tylko przez wzgląd na mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycił mnie szydełkowy kwiatek i wykrojnikowy zawijas,który dodał lekkości i finezji kartce :-)
    Gratuluję 3 miejsca,ja dałabym wyższe bo domek jest śliczny,a jego otoczenie czyli fragment ogrodu jeszcze piękniejsze :-)Zapraszam na moje candy tagowo-przydasiowe :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartkę z domkiem chwaliłam wcześniej jest jak marzenie i niedziwne, że zostałaś doceniona. Gratuluję:) Karteczka z kwiatkiem jest słodka i bardzo elegancka, świetnie wykonana. Jakbym miała coś dorzucić od siebie to dałabym kwiatek w kolorze odrobinę jaśniejszym.Jednak gruncie rzeczy sama nie wiem, czy byłoby lepiej?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. dotrwałam również , więc i ja się wypowiem . Karteczka jest w sumie prosta ale jak to ktoś powiedział " w prostocie siła " i faktycznie coś w tym jest . Bez zbędnych bajerów a przemawia . Najbardziej podoba mi się twój kwiatuszek udziergany - sama nie potrafię takich cudeniek robić , no i kolory..... jakże obecnie na czasie a ten wykrojnik mnie oczarował ... piękny.... Praca słodka , bardzo apetyczna

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna slubna kartka, taka delikatna :D
    Dzieki za udział w Scrapgangowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń