czwartek, 20 czerwca 2013

Czerwcowy tag - Zagraj nam na tagu

To już szósty tag w tym roku z projektu TAGI 2013.
Tym razem wygląd taga ma mieć coś wspólnego z muzyką - w szeroko pojętym znaczeniu.
Mój tag nie należy do zbyt wyszukanych, ale regulaminowe elementy posiada. Wspomnienie z dzieciństwa wróciło, kiedy to oczekiwano ode mnie postępów w grze na pianinie. Niestety okazało się rychło, że nie jest to moje powołanie...

































Banerek czerwcowy:













Zajrzyjcie proszę do moich najbliższych "sąsiadek"  z EKIPY TAGOWEJ


Wszystkie tegoroczne tagi można obejrzeć w GALERII TAGOWEJ.

14 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba,a te klawisze są kapitalne

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak ,wygięte klawisze wyglądają ciekawie :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę jak zakładka wygląda, doskonale Cię rozumiem, te miałam w życiu taki incydent - w szkole średniej taki przedmiot - masakra

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ma ciekawy kształt.Podoba mi się pierwszy plan- klucz pięknie wyeksponowany, a
    ,,ruchome " klawisze przypominaja mi te akordeony ze zdjęcia poniżej: )

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ktoś mocno grał na pianinie, aż klawisze się wygięły;))) Świetny, pomysłowy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie skomponowany, dużo elementó w można w nim odnaleźć. Klawisze super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na rozdanie u mnie :)
    http://daquerreblog.blogspot.com/2013/06/drugie-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha, ha... Te klawisze - co drugi "Wystąp!" :) Bardzo dowcipnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny tag i ciekawa interpretacja tematu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy muzyczny tag, pomysłowo zrobiłaś klawisze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo muzyczny, z chęcią bym pograła na fajnie wykonanych klawiszach

    OdpowiedzUsuń