niedziela, 30 czerwca 2013

Bladym świtem, przy niedzieli... i mała niespodzianka

Koszmarną noc mam za sobą! Sen długo nie przychodził, a gdy już umęczone ciało domagało się wypoczynku to moje kocisko urządziło sobie manewry. W sumie spałam może ze dwie godziny w porywach. W przerwach powstała kartka  na wyzwanie w Scrapowym Pasie Startowym - URODZINOWA Z KWIATKIEM W TLE.
Według wytycznych kartka powinna być urodzinowa, posiadać warstwy. Należało użyć elementu z materiału i koniecznie z odzysku oraz co najmniej 3-ch kwiatków.
Na mojej kartce materiałem recyklingowym jest malutka kordonkowa serwetka, którą onegdaj zakupiłam w secondhandzie. 
Warstwy - 5
Niestety na zdjęciu nie bardzo widać zdobień  brokatem na kwiatkach. Brokat w kolorze miedzi, w słońcu ładnie się skrzy. Może po południu złapię jakiś promyk słońca i dołożę rozświetlone zdjęcie.
Stempel: JOLAGG

































Kartkę zgłaszam również na Candy z wyzwaniem liftowym
Kartka jest bowiem liftem mojej kartki zeszłorocznej. Poniżej oryginał (kartka ta zyskała uznanie i została nagrodzona).
Zgłoszenia - do 07.07.2013




































Przy okazji przeglądania bloga w poszukiwaniu pracy do liftu okazało się, że końcem czerwca minął rok mojego papierkowego blogowania. Z tej okazji postanowiłam kolejne malutkie candy ekspresowe urządzić - na wzór tego sprzed kilku dni. W prezencie wylosowana osoba otrzyma garstkę pasmanteryjnych przydasi + zrobione przeze mnie na szydełku  kwiatuszki z kolorowego kordonka.
Jeżeli ktoś z Was ma ochotę te drobiazgi przygarnąć proszę o komentarz pod tym postem do jutra (czyli do poniedziałku 01.07.2013) do godziny 20.00.
Wrzucajcie u siebie na blogu to zdjęcie z info o rozdawajce:



12 komentarzy:

  1. Roma, zyczę Ci aby takie noce jak najrzadziej sie zdarzały, a kartce życzę zwyciąstwa.
    O candy napiszę ale nie bierz mnie pod uwagę w losowaniu- scrapki jednak mnie nie pochłonęły♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ja się zgłaszam:) Banerek już jest na blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie się zgłoszę :) I współczuję takiej ciężkiej nocy. Doskonale wiem o czym mówisz, bo ja w sobotę miałam taką samą nie przespaną noc, tyle, że przez moich "wesołych" sąsiadów, którzy postanowili sobie urządzić nocną imprezę :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna :) Serdecznie dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciężka noc ale jaki piękny efekt tej bezsenności! Rewelacyjna kartka pastelowa i oryginalna...lubię takie :)
    Chętnie też ustawiam się w kolejce bo kwiatuszki cudne stworzyłaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. rok? niemożliwe tak krótko?
    banerek na blogu.. a jutro moje urodziny, może się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka! Urocze kolorki i ta plecionka cudnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale jesteś szczodra , pewnie że chętnie ustawię się po te kwiatuszki dziergane , może teraz szczęście się uśmiechnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Also I would like sign up for this super candy.

    OdpowiedzUsuń
  10. ale się cieszę,że tu trafiłam, szybkościowo wrzucam info w zakładkę 'candy' i czekam na losowanie,uwielbiam szydełkowe kwiatuszki:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne przydasie:) Ja też się zapsuję- pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za udział w wyzwaniu! Zapraszam na bloga po spóźnione wyniki:
    http://annamaria-radzyn.blogspot.com/2013/08/wszystko-co-dobre-kiedys-sie-konczy.html

    OdpowiedzUsuń