sobota, 4 maja 2013

Tak jakoś mnie naszło...

Pewnie przez ten deszcz... Zrobiłam kilka kartek dla tatusiów i rodziców wiekowych cokolwiek, takich starych drzew co to się ich nie przesadza i których już rdza napoczęła. Takie klimaty odnalazłam w papierach Makowego Pola i 7Dotsstudio. Podlałam to poranną kawą z Magicznej Kartki i dołożyłam Kapuśniaczku z Galerii Papieru.
Bardzo lubię taka właśnie kolorystykę, ale wyszło cokolwiek... jesiennie.

Papiery i napisy:



















































3 komentarze:

  1. Śliczne! Najbardziej podoba mi się ta pierwsza, ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że Ty jesteś już gotowa i na Dzień oica. Takie piękne kartki będą się podobać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie świetne pomysły, co jedna to ładniejsza :-)
    Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu :-)

    OdpowiedzUsuń