niedziela, 12 maja 2013

Powtórne losowanie candy

Czekałam i czekałam na zgłoszenie się zwyciężczyni candy. Zazwyczaj w takich przypadkach wysyłam wiadomość, ale zrobiło mi się przykro, że niewiele osób sprawdza  na moim blogu wyniki losowania.Upominek nie jest szczególnie atrakcyjny, ale wydawało mi się, że chętni są ci, którzy się zapisali. Nauka z tego taka, że nieprędko zrobię następne candy.
Powtórne losowanie i Pan Random wskazał na:






















Dane do wysyłki candy proszę podać na : spec-place@wp.pl

5 komentarzy:

  1. oby wylosowana osóbka się tym razem zgłosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę:) Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje sosnowemugaikowi:) Nagroda wędruje w dobre ręce:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się miałam zapisać i w końcu zapomniałam, ale dziwię się, że nikt się nie zgłosił po tą fajną nagrodę. Strasznie się zdziwiłam, gdy wrzuciłaś swoją fotkę na górze, bo wiem, że jesteś babcią, a tu taka młoda super kobietka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuę, dziekuję! Miło tak, jak kobieta kobiecie komplementy prawi.

      Usuń