czwartek, 2 maja 2013

NIEBIESKO

Niebiesko na mojej kartce. Zamysł był taki, by kartka wyglądała jak kieszonka na koszuli z przypiętym znaczkiem. Ze sporym wyprzedzeniem powstała kartka na Dzień Ojca.

Papiery:


Jako kieszonka posłużył mi fragment koperty podarowanej mi onegdaj przez Nessę Vardamir. Nessa obecnie prowadzi bloga Opowieści Olsztyńskie (udostępnionego dla wybranych). Wcześniej prowadziła bloga, na którym udostępniała za free między innymi piękne tła na bloga tła na bloga. Na moim blogu biżuteryjnym możecie podziwiać tło jej autorstwa. Nessa jest cenionym specjalistą od ratowania starych zdjęć, zajmuje się ich renowacją.

Stempel:
Freedigitalstamps - jednak nie pamiętam od kogo z udostępniających.

Zgłaszam moją kartkę na
 Wyzwanie długomajówkowe u Szmeka
Niestety majowy weekend niesympatycznie nas tu na Śląsku potraktował i nieustannie u mnie "ciepie żabami" (czytaj: deszcz ulewny) i nie pozostaje mi na razie nic innego, jak tylko papierkami się pobawić. A takie plany były wielkie! Ode mnie do Szmeka rzut beretem, więc w Rybniku też pewnie leje.

Warunkiem koniecznym tego wyzwania było wykonanie kartki w kolorze niebieskim.
Moja kartka ma minimalistyczną formę, jako że przeznaczona jest dla nieokreślonego jeszcze tatuśka. Z badań psychologów wynika, że mężczyźni noszący koszule w niebieskie prążki są przewidywalni i nie lubią zmian. 

































3 komentarze:

  1. Teraz to ja na wygranie tego wyzwania szans żadnych nie mam :) wszystkie prace tam zgłoszone po prostu są obłędne. A moja taka malutka i spokojna... Nic innowacyjnego :) Twoja kartka jest prosta i delikatna. Lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, bardzo mi się podoba jej prostota - w tym tkwi jej siła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna karteczka. Szkoda że znalazły się w niej kolory inne niż te wymienione jako dozwolone w zabawie ;)
    Mimo wszystko dziękujemy za udział w wyzwaniu SZMEKa

    OdpowiedzUsuń