poniedziałek, 27 maja 2013

Moja magiczna kartka z Magiczną Kartką

Moja magiczna kartka wygląda, jak widać poniżej. Do jej wykonania użyłam elementów dekoracyjnych z arkuszy  Magicznej Kartki.

Stempel: JOLAGG
Kartkę zgłaszam na wyzwanie wg mapki w Magicznej Kartce
Zgodnie z wytycznymi baza powinna być falowana. Zazwyczaj ściśle trzymam się wyzwaniowej mapki, odcieni zadanego koloru i kształtu poszczególnych elementów. Tym razem pozwoliłam sobie na dowolność i mapka posłużyła mi  jako drogowskaz.























wg mapki:

















Pozdrawiam wszystkich odwiedzających to miejsce i życzę miłego poniedziałku i udanego tygodnia obfitującego w wyłącznie dobre wydarzenia i pozytywne emocje.

6 komentarzy:

  1. Świetna kartka! Piękne kolory :) A ja jak zwykle nie mam pomysłu na wykorzystanie tych wykrojników...

    OdpowiedzUsuń
  2. !!!!Szczęka mi opadła,rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna kartka, ciekawa baza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalne kształty i kompozycja!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w naszym wyzwaniu, Małgosia z DT Magicznej Kartki

    OdpowiedzUsuń
  5. Te mięty mnie rozbroiły :) Wyglądają idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i ciekawa karteczka :)

    OdpowiedzUsuń