wtorek, 21 maja 2013

I po Zlocie...

18.05.2013 w Cieszynie odbył się II Południowy Zlot Scrapowy. I ja tam byłam, coca-colę piłam.
Było bardzo fajnie i już myślę o następnym zlocie - szkoda, że to dopiero za rok.
Na miejscu odbyły się warsztaty prowadzone przez Ayeedę. Wykonywałyśmy tagi wg własnego pomysłu przy użyciu różnych mediów ( do kupienia tutaj). Ubawiłam się przy tym, jak małe dziecko. Miałam też okazję podziwiać prace Ayeedy na żywo i muszę stwierdzić, że jestem pod ich wrażeniem. Mój tag jest pierwszą pracą, w której wykorzystałam media... i chyba załapałam bakcyla.
Podziwiajcie:

































Uczestniczyłam też w warsztatach, zorganizowanych przez Studio 75. Testowałyśmy ich papiery, z których powstały piękne kartki. Ja zrobiłam taką:














Organizatorzy przygotowali również materiały i stół, gdzie można było zrobić dowolną kartkę. Skorzystałam z zaproszenia i taką karteluszkę wymodziłam:





















Zdjęcia można obejrzeć w tym miejscu.
Sklepy wystawiające się w hali Zlotu zorganizowały ciekawe konkursy. Wprawdzie moje prace nie zostały nagrodzone, ale się pochwalę. Konkurencja była imponująca i było co podziwiać.
U Szmeka - konkurs na zieloną kartkę. Moja wygląda tak:




















U Fifi Rifi - kartka z kolorem zielonym, motywem roweru i motylami.




















W Scrap.com.pl. należało zrobić LO na dowolny temat. Przyznam, że LO robiłam drugi raz w życiu i na ostatni moment.























































Na koniec - wymianka zlotowa - czyli ATC i słodkości. ATC zrobiłam po raz pierwszy w życiu. Temat - "To ja".










































Przygotowano tez wiele innych atrakcji, o których możecie przeczytać na zlotowej stronie.

Dotrwaliście do końca? To pomyślcie o udziale w przyszłorocznym Zlocie.

4 komentarze:

  1. Świetne prace, a tag - pierwsza klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace zrobiłaś.
    A zabawa z mediami była super

    OdpowiedzUsuń
  3. Twórczo się napracowałaś. Tylko zazdrościć. =)

    OdpowiedzUsuń