wtorek, 28 maja 2013

Brrrrrrrrrrrrrr, jak zimno!

Przynajmniej u nas - na Śląsku! Buro, mokro i zimno. Staram się skupiać wzrok na zieleni za oknem i siorbię malinową herbatkę. 
Dzisiaj przedstawiam kartkę, którą robiłam na pewne wyzwanie ale nie doczytałam czegoś tam i nie zrobiłam  czegoś tam i w rezultacie nie chciało mi się tego czegoś poprawiać. Wykorzystałam papier z Galerii Papieru i stempel JOLAGG























Ostatnio miałam sporo szczęścia w konkursach i wyzwaniach. Wypada się pochwalić fantami i robię to teraz, bo znowu zapomnę! Starsze panie tak już mają.
1. Candy u LUDKI wygrałam i oniemiałam, jak zobaczyłam zawartość koperty:

















2. Candy  Lexies art - zdjęcie zapożyczone pierścionek z kolibrem













3. Wygrałam wyzwanie w Craftfun i otrzymałam ich tekturki:




4. Wylosowano mnie w wyzwaniu Scrap&Me i otrzymałam papierki:
















5. Wygrana w candy


















Jeżeli o kimś zapomniałam lub pominęłam - przepraszam!
Pozdrawiam zaglądających i życzę pięknej, słonecznej pogody!

4 komentarze:

  1. Piękna kartka. Bardzo podoba mi się ten motylek! Gratuluję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest śliczna. Uwielbiam zielony, więc wszystko w tym kolorze przykuwa mój wzrok. Na Pomorzu też zimno. Gratuluję pięknych prezentów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję szczęścia, fakt zimno

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka:) Cieszę się, że Ci się przydasie podobają:)Z pewnością je wykorzystasz:)Gratuluję innych wygranych:)Pozdrawiam serdecznie i życzę weny:)

    OdpowiedzUsuń