wtorek, 23 kwietnia 2013

Zielony wtorek

Mogę śmiało powiedzieć, że po okresie fioletowym mojej twórczości kartkowej nastąpił okres ZIELONY. Trudno określić, czy to wiosna tak na mnie działa, czy tylko takie papiery ostatnio mam do wykorzystania. 
Życzę wszystkim odwiedzającym zielonego, wesołego i pełnego pozytywnych emocji wtorku!
Materiały:
Papierki: ASICA-SCRAP
Stempel: JOLAGG
Wycinanki: zakupione
Kwiatek: własnoręcznie udziergany
























































Kolejna zielona kartka, którą zgłaszam na następujące wyzwania:




























13 komentarzy:

  1. Śliczna! Lubię pastele, a ta zieleń jest cudowna. Kwiatuszek piękny, chciałabym umieć robić takie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miło mi oglądać tak piękną prace mając świadomość,
    że ciut tam mojej pracy również jest....:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna!!!
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka i bardzo ładny kwiatek. Dziękuje za udział w moim candy.

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekukę za życzenia wtorkowe- był naaet niezły- a zielenie na karteczce urocze! serdecznosći!

    OdpowiedzUsuń
  6. jak pięknie i z okienkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca :) Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu i zapraszam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zieleń. Kartka jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń