sobota, 6 kwietnia 2013

Urodzinowe wyzwanie z ptaszkiem !!!

Musiałam ekspresowo przejrzeć swoje bardzo ostatnio uszczuplone zasoby, by zmontować kartkę na Urodzinowe wyzwanie z ptaszkiem w Kreatywnym Polu.
Ostatnio królują u mnie papierki z kolekcji FIOLETOWE  FIOŁKI z Galerii Papieru.
Stempel z netu ściągnięty - nie pomnę skąd go zaciągnęłam.
Ptaszek & serduszko & motylek   z ..???? Muszę poszperać, bo border odcięłam z papieru i ... nie pamiętam skąd papier.




















Kartkę zgłaszam również na wyzwanie FIOLETOWY w Pomorskie craftuje:

6 komentarzy:

  1. śliczna kartka! Wszystko do siebie pasuje. Kolor fioletowy dodaje subtelnego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna jest. Dziękuję za udział w mojej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna delikatna praca!
    Dziękuję za wspólną zabawę i pozdrawiam, Selennea :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie wyszło :) Dziękuję za udział w zabawie Kreatywnego Pola

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka delikatna ..... dziękujemy za udział w zabawie - DT POMORSKIE Craftuje :)

    OdpowiedzUsuń