sobota, 20 kwietnia 2013

Tag kwietniowy - monochromatyczny

Kolejny tag z projektu  TAGI 2013.
Zadanie posiadało następujące warunki konieczne : 
- tag miał być monochromatyczny;
- kolory zabronione: brąz, ecru, beż;
- elementy metalowe w tym samym kolorze, w jakim jest tag.;
- koronka materiałowa..

Ja - jak ostatnio zwykle to bywa - w niedoczasie. Za pięć dwunasta zabrałam się do wykonania taga i dysponując skromną bazą materiałów postawiłam na kolor srebrny poratowany szarym dla kontrastu.
Do wykonania projektu użyłam:
- folii aluminiowej;
- agrafki;
- haftki krawieckiej;
- starodawnej spinki do włosów (do robienia fal na włosach);
- klamerki do paska;
- ufarbowanej plakatówką koronki.














































































Zdjęcia nie są, niestety, najlepszej jakości. Trudne zadanie do wykonania, bo słoneczko nie dopisało.

Podziwiajcie również tagi mojej  ekipy tagowej.
Najbliżej będzie do:


Pozdrawiam wszystkich zaglądaczy i życzę udanego weekendu.
Jeżeli macie ochotę łapać licznik i uczestniczyć w candy - zajrzyjcie do poprzedniego posta!
ROMA
Przepraszam ekipę tagową za dzisiejszy falstart, ale z roztrzepania zapomniałam, że należało poczekać do godziny 20.00.
Przyrzekam poprawę!

26 komentarzy:

  1. Ciekawe połączenie elementów, zwłaszcza pasek ze sprzączką :-))) Tylko dlaczego tak wcześnie opublikowany ????

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo ile elementów! Ładnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pospieszyłaś się z publikacją, ja się zabierałam rano za swojego, a u Ciebie już był, to się zestresowałam, że coś pomyliłam;))) Świetnie i pomysłowo użyłaś te metalowe dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowy- i nawet spięty w pasie : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł i odważny kolor :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo efektowny i pomysłowy tag :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha! Moja ciocia-fryzjerka używała takich spinek, jak robiła mojej Babuni trwałą :D Zatem dla mnie to... TAG SENTYMENTALNY!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam w domu takie spinki, babcia używała ich nakręcają włosy na metalowe wałki... Nigdy nie wiadomo, kiedy człowieka dopadną wspomnienia;-)
      Bardzo oryginalny tag, i ile emocji wzbudza;-)

      Usuń
  8. Bardzo ciekwe kolory :) Super jest.

    OdpowiedzUsuń
  9. No chyba napadłaś na babciny przybornik/kuferek, fikuśny

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny ten tag, nie spodziewalam sie ze zobacze srebrny tag, bardzo oryginalny pomysl

    OdpowiedzUsuń
  11. I poradziłaś sobie świetnie! Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super tag! A takie spinki tez pamiętam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny! Fajnie go sobie wymyśliłaś!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Piękny i taki inny niż wszystkie :) Cudnie to wszystko skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacja!!!
    Nominowalam Cie do Liebster Awards.
    Zapraszam dekomagja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. jaki metaliczny, bardzo oryginalny i pomysłowy

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny pomysł na taga, piękny i agrafka - ekstra

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysł :) I jakie cudne elementy :)

    OdpowiedzUsuń